30 augusti 2009

Veckans fototriss: Dubbel







Fler bilder på temat dubbel finns här:

9 kommentarer:

Marika på Odlingspyssel sa...

Tänka sig, jag trodde det var en trapets först, den sista bilden. Jättefint!

Elin sa...

Jag gillade den sista bilden :)

Lelin sa...

Den översta gillade jag!!

Milla sa...

Vilka klara fina färger i dina bilder! Dom där ballongerna skulle jag aldrig våga åka..ha en fin vecka!

Ninni sa...

Jag har helt missat Fototriss den här veckan ser jag...
Bilden med trapetsen? och vattnet tycker jag mycket om men också den med luftballongerna. Kul med likadana ballonger på var sin sida om två likadana hus.
Det ser ut som du var på en hysad middag. Vilken lokal! Den ser jättfin ut!
Må så gott!

Jah Hollis sa...

Snygga fototrissbilder. Jag gillar ballongerna som seglar fram över bebyggelsen lite extra.

LEna Norgren sa...

Verkligt vackra fotodubblar....jag gilla nog ballongerna mest.

Cina sa...

Sista bilden är min favorit.
Så läcker spegling

Barbro S sa...

Vacker triss. De två första gillar jag mest, vore härligt åka luftballong.