17 juli 2011



Äntligen tog jag mig samman och började föra över gamla ljud från Elektronmusikstudion, från DAT-bandspelaren till datorn. Blev riktigt inspirerad, redigerade ihop några av ljuden och kombinerade dem med till hälften kontrollerat bildflöde från WhiteCap. Vissa ljudförsämringar uppstod på vägen till YouTube.

Inga kommentarer: