19 juli 2011

Sätter mig in lite mer i programmet WhiteCaps olika parametrar. Här går jag igenom de olika vågformerna utan att använda mig av några bakgrundsflöden och med en enda färginställning. Efter hand som jag förstår mer av hur programmet fungerar, ökar möjligheterna att använda det på ett mer kontrollerat sätt.

Inga kommentarer: