20 september 2009

Veckans fototriss: siluett







Fler silhuetter här:

11 kommentarer:

Nukke sa...

Fina bilder ! 2. är min favorit !!

Anonym sa...

Spindeln blir min favorit, fascineras av dessa djur. Jag tar inte i dem, men fotar dem gärna.

Princexswe sa...

Superfin triss. Läckra bilder. Den mittersta blir klar favorit idag.

Irrhönan sa...

Vackra bilder alla tre. Jag välger spindelbilden, den var helt otrolig!

Jah Hollis sa...

Snygga bilder alla tre. Men bron är favoriten för ljuset och färgerna i den. Vackert!

El Flummo sa...

Stark trio, vägrar att välja, gillar spindlar. Kan kärlek vara som en skorpion? Flummiga tankar en söndag...

Cumulunimbus sa...

Mittenbilden var mycket vackert, fantastiska färger! Men min favorit blir dock den första. Gillar helt enkelt statyns pose och uttryck.

ViDu sa...

Fin bild på spindeln. Vackert med färgen på benen.

Hero sa...

Fina siluetter! Alla tre är fina men min favorit blir ändå bron, den har så fina färger.
ha en trevlig vecka

Herr D sa...

Snygga bilder, solned/uppgångar är något av favoriter för mig men jag väljer nog statyetten, spindeln saknar en bas....vad fanns bakom?

Anonym sa...

Jag är svag för aftonrodnad och vacker himmel så nr 2 blir min favorit!
//Mia