22 juli 2009

Spotify igen

Måste upprepa hur nöjd jag är med att ha Spotify i datorn. Kollade nyss hur många låtar jag har lagt in i min huvudsakliga spellista. Trodde det var max 200, men det visade sig vara 420. Att starta spellistan och låta den spela i shuffle-läge är perfekt. Timme efter timme strömmar favoritmusiken i okänd ordning – och för 99 spänn i månaden slipper man reklaminslagen. Då och då dyker det tydligen upp nya möjligheter att invitera andra till Spotify. Just nu har jag en ledig invitation. Någon som är intresserad av att få den? Utan invitation kan man ändå skaffa Spotify, men då får man betala för premium-versionen (99:-). Klicka på länken nedanför så kommer du till Spotify.

5 kommentarer:

Erik sa...

Du är snäll Bosse! Jag har tipsat ElStiffo. 420 låtar var en hel del, då tar det några timmar innan du hör samma låt igen :-)

Bo Halén sa...

Nu är det väl 450 efter att jag lagt in ett gäng Charlie Parker-låtar.

El Stiffo har redan försetts med Spotify. Han gör listor nu och upptäcker var han har sin musikaliska hemvist- :-)

Erik sa...

Jaha, ja då blir någon annan glad... Undrar när mörkret faller på Kreta? Skickar en tanke till dig där vid poolen :-) Anar att du har det skönt.

Erik sa...

Kunde inte kommentera på blogg.se, så, gäller knasiga gifen:
Får mig osökt att tänka på en salig duva. ;-)

Sakira sa...


Try this apk now its on trending : spotify apk premium